Virtuální prohlídky vám ukážou vše, co potřebujete vidět
Dnes možná víc, než kdykoliv předtím nastává čas virtuální prohlídky, jako jednoho z nejdůležitějších marketingových a informačních nástrojů. To, s čím začínaly především hotely a restaurace, dnes hojně využívají cestovní a realitní kanceláře, ale také města a obce.
Jednou vidět je lepší než stokrát slyšet
Virtuální prohlídky jsou dnes bezesporu běžnou součástí propagačního portfolia většiny firem. V mnohém usnadňují představení podniků a jejich produktů a služeb, dnes navíc nabývají i na bezpečnostním významu. Třeba pro realitní kanceláře jsou aktuálně nejvyhledávanějším způsobem komunikace s potenciálními kupci, kteří díky nim nemusí absolvovat prohlídky nemovitostí osobně. Podobně však uvažuje i spousta firem s jiných odvětví.
Města a obce jdou také s dobou
Díky pokročilým technologiím, a zejména díky dronům s vysoce kvalitní optikou, je dnes možné obsáhnout opravdu široký záběr. A to doslova. Díky tomu si kraje, města či obce vytváří vlastní prezentace, kterými často vítají návštěvníky a turisty na svých webových stránkách či profilech na sociálních sítích. Virtuální prohlídky tak dávají prvnímu kontaktu absolutně nový rozměr. Nezanedbatelný je také jejich komerční úspěch. Marketéři v oblasti gastronomie a hotelového byznysu mluví o nárůstu 10 až 15 % zákazníků po zavedení virtuálních prohlídek.
Na domácí zpracování zapomeňte
Pokud uvažujete, že se v rámci svého podnikání vydáte cestou pořízení virtuální prohlídky, spoléhejte radši jen na profesionály. Vynaložené finanční prostředky se vám jistě vrátí. Nutno říct, že cena za zhotovení včetně technického servisu a implementace se při jednodušších projektech pohybuje kolem 5 tisíc korun. Náročnější akce můžou vyjít i násobně dráž. Vhodné je proto nejdřív veškeré své představy a požadavky konzultovat s odborníky z dané oblasti.
Službu 3D virtuální prohlídky nabízíme klientům v Praze a okolí. Podobně jako cena i délka zpracování virtuální prohlídky je přímo závislá na jejím rozsahu.