Živý chat: Efektivní online komunikace na webových stránkách

08.12.2022

Živý chat se vyskytuje na mnoha webech, jde totiž o nástroj, díky kterému můžete zákazníkům snadno a rychle zodpovědět dotazy. Někdy však operátor není k dispozici a může tak vznikat prodleva. Efektivní řešení nabízí chatbot.

Chat bot

Online chat s operátorem je mezi zákazníky velmi oblíbený. Jde totiž o místo, kam se mohou obrátit v případě dotazů. Někdy se však může stát, že operátor není k dispozici, například mimo pracovní dobu. V takových situacích pomůže chat bot. Ten totiž může na dotazy odpovídat 24/7, postará se přitom o všechny zákazníky, kteří potřebují pomoc. Zákazníci tak nemusí dlouho čekat na odpovědi. Prozákaznický přístup je velmi důležitý, s využitím chatbota přitom ušetříte čas, energii i peníze.

Živý chat

Mnoho webových stránek nabízí živý chat. Jde o velmi populární komunikační kanál, který by firmě neměl chybět. Online spojení je jednoduché a rychlé. Mnohdy se však dotazy zákazníků opakují, či je zajímá nabídka produktů a služeb. Pro takové případy se hodí využít chatbota. Na základě konverzačního schéma totiž dokáže zodpovědět většinu dotazů. Bez zbytečného čekání - operátoři tak mohou svůj čas využít efektivněji, například pro řešení otázek, se kterými si robot neporadí.

Jak nastavit chatbota

Chatbot je praktickým nástrojem, který slouží nejen pro komunikaci. Jde totiž také o bohatý marketingový nástroj, která může zákazníkům poradit s výběrem produktů a služeb, či najde využití v prodejních argumentech, proč by si klient měl vybrat vaši firmu. Zajímá vás, jak nastavit chatbota? Stačí se obrátit na profesionály, kteří zanalyzují vaše podnikání. Dle toho pak navrhnou vhodné řešení a připraví konverzační schéma.

Online komunikace s využitím chatbota je efektivní. Robot dokáže vyřešit řadu problémů a pomůže tak zákazníkům - během krátkého času a bez prodlevy.